معاون حمل و نقل شهردار تهران در جریان حسابرسی صورت های مالی مترو درخواست کرد که در کنار موارد منفی به کارهای مثبت هم توجه شود.

هرمزی

همشهری آنلاین- محسن هرمزی، در دویست و شصتمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه(مترو) برای سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه ما اینکه باید برای شرکت مترو فاتحه بخوانیم را قبول نداریم و حرفی که از شورا به مردم می رساند، مورد قضاوت قرار می گیرد، گفت: شرکت مترو عقبه ای دارد و عمده گزارشات حسابرسی آن هم به دوره ما برنمی‌گردد.

وی اضافه کرد: ما به کرج اعلام کردیم که تجهیزات خریداری شده از شرکت نورینکو را تحویل بگیرند که نگرفتند و این فاتحه خواندن ندارد. ما در همین صحن در خصوص سیستم فاینانس توضیح دادیم. ما در این دوره بدهی مالیاتی نداریم و بدهی به گذشته برمی گردد.

هرمزی همچنین خاطرنشان کرد: در مورد ۱۱۶ پرونده صاحب زمین دنبال تعیین تکلیف زمین خود نمی آید و ما چه کاری می توانیم انجام دهیم و بخشی از شکایت ها ه مربوط به سال ۱۳۵۸ است و سنتواتی شده است. ما در مورد سیگنالینگ هم با جدیت اقدام کردیم. هیچ یک از این بندها به سه ساله دوره ششم بازنمی گردد و ما تعداد بندهای گزارشات را کاهش دادیم.

وی با بیان اینکه ۳۹ کیلومتر مترو و ۱۸ ایستگاه در دوره ششم راه اندازی شده است، یادآور شد: ما وضعیت بغرنجی در مترو نداریم و از ۳۰ بند مربوط به سال های ۹۶ تا ۹۹ به هشت بند رسیده ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بخشی از مشکلات از توان مترو خارج است و همه باید کمک کنند تا بتوانیم مشکلات سنواتی را حل کنیم، اظهار کرد: اعضای مجمع مترو دو هفته پیش انتخاب شدند و صورت جلسه مجمع هم امسال آماده می شود.

کد خبر 879642
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha